Ilekroć w niniejszym Regulaminie występują poniższe zwroty i wyrażenia, oznaczają one:
a) CCE – Centrum Edukacyjne Ekolandia.edu Kornelia Cypryjańska-Perucka, NIP: 6932154124, ul. Leśna 11 Wilków, 67-200 Głogów, e-mail: ekolandia.edu@gmail.com – dostawca produktów i/lub usług wskazanych w zamówieniu, upoważniony do przyjmowania zapłaty za produkty i/lub usługi określone w Zamówieniu.
b) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
c) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów lub Usług zawarta pomiędzy Właścicielem Sklepu a Klientem za pośrednictwem serwisu internetowego Sklepu.
d) Regulamin – zbiór zasad regulujących stosunek prawny CCE oraz Klienta.
e) Formularz – papierowa forma złożenia Zamówienia na szkolenia i inne wydarzenia CCE, stosowana podczas wydarzeń stacjonarnych.
f) Zamówienie – czynność podejmowana przez Klienta, polegająca na wyborze w ramach Sklepu online lub Formularza w przypadku wydarzeń stacjonarnych, określonych Towarów lub Usług, zmierzająca bezpośrednio do zawarcia z Właścicielem Sklepu Umowy Sprzedaży tych Towarów lub Usług na warunkach wskazanych w Regulaminie.
g) Wydarzenie – usługi prezentowane w ramach Sklepu online, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności szkolenia.
h) Grupa klientów – więcej niż jeden klient zgłoszony bądź na podstawie skierowania na szkolenie przez ten sam podmiot (Klienta), bądź poprzez oświadczenie złożone CCE, iż wskazane osoby stanowią grupę Klientów w rozumieniu niniejszego regulaminu.
Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, przyjmuje do wiadomości, że wspólnie zaakceptowane dokumenty stanowią Umowę pomiędzy Klientem a Centrum Edukacyjnym Ekolandia.edu.
Klient obowiązuje się zapłacić Centrum Edukacyjnemu Ekolandia.edu za zamówione produkty i/lub usługi kwotę w wysokości i terminie, określonym w Zamówieniu.
Płatności z tytułu wykonania niniejszej umowy powinny być dokonane w formie i w sposób wskazany w Zamówieniu.
Klient, przy akceptacji Regulaminu może wyrazić dodatkową zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Właściciela Sklepu w celach marketingowych w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych i ofert, otrzymywania artykułów i innych bezpłatnych materiałów szkoleniowych, kodów rabatowych na wybrane produkty w sklepie online, oferty specjalne dla wybranych klientów i inne informacje handlowe. Taka zgoda może też być wyrażona w zamian za uzyskanie bezpłatnego produktu lub świadczenia. Zgodę wyraża się poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych”. Klient może w każdej chwili wycofać taką zgodę. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku zakupu szkolenia na rzecz osoby trzeciej, Klient jest zobowiązany poinformować tę osobę o postanowieniach Umowy, Regulaminu i szczegółach zakupionego szkolenia. Wszelką odpowiedzialność za uczestnictwo osoby trzeciej w szkoleniu ponosi Klient.
Klient może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga poinformowania Centrum Edukacyjnego Ekolandia.edu na adres podany w pkt. 1 a)
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ekolandia.edu@gmail.com o odstąpieniu od Umowy zakupu usługi i/lub produktów wymienionych w niniejszej Umowie.
W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, CCE niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy CCE zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
W przypadku nieuczestniczenia w zakupionym Wydarzeniu, które się odbyło w terminie zakupionym przez Klienta, Klient traci możliwość wzięcia udziału w tym Wydarzeniu, chociażby CCE organizowało nowe Wydarzenie. CCE nie jest przy tym zobowiązane do zwrotu jakichkolwiek kwoty zgłoszonym uczestnikom.
W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta z powołaniem się na siłę wyższą, w szczególności na epidemię COVID-19, Klient zobowiązany jest do wykazania wystąpienia stanu siły wyższej i w rezultacie uniemożliwienia mu wykonania umowy. Klient zobowiązany jest do przedłożenia np. dokumentu wykazującego: objęcie go nadzorem epidemiologicznym, zakażenie COVID-19, przebywanie na kwarantannie.
CCE może odwołać Wydarzenie, z powodów niezawinionych przez CCE oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby Prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Klient jest uprawniony do odstąpienia od Umowy w części dotyczącej odwołanego Wydarzenia oraz żądania zwrotu poniesionych kosztów w terminie 30 dni od chwili zawiadomienia o odwołaniu Wydarzenia, jednak zwrot dotyczy tylko kwoty wpłaconej na poczet uczestnictwa w Wydarzeniu.
CCE zastrzega sobie prawo, zmiany daty, czasu, oraz miejsca Wydarzenia. W przypadku znaczących zmian cech Wydarzenia wskazanych w Zamówieniu, Klient może odstąpić od umowy w części dotyczącej zmienianych usług.
CCE nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem Wydarzenia powstałych z powodów niezawinionych przez CCE lub wskutek działania siły wyższej.
Przeniesienie prawa, do skorzystania z zakupionego Wydarzenia na wskazaną osobę możliwe jest najpóźniej na 3 dni roboczych przed planowanym terminem Wydarzenia.
Przeniesienie prawa do skorzystania z zakupionego Wydarzenia, wymaga zalogowania się na stronie i dokonanie przekierowania wybranego szkolenia na platformie.
CCE zastrzega sobie prawo uwzględnienia powiadomienia dokonanego z naruszeniem terminu określonego w niniejszym postanowieniu. Uwzględnienie powiadomienia dokonanego z naruszeniem terminu zależy jedynie od woli CCE i nie wymaga uzasadnienia.
Dokonanie zapłaty w pełnej wysokości, wskazanej w Zamówieniu upoważnia Klienta do otrzymania produktów i/lub usług wskazanych podczas składania zamówienia.
CCE nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie opóźnienia lub niedostarczenie produktów, wynikających z podania przez Klienta błędnych danych kontaktowych.
Prawa własności intelektualnej wykorzystywane podczas lub w związku z produktem i/lub usługą, są własnością CCE. Prawa własności intelektualnej w tym zakresie nie są przenoszone na Klienta.
Materiały przekazane lub udostępnione Klientowi mogą być przez niego wykorzystywane wyłącznie do użytku osobistego w celach edukacyjnych i szkoleniowych. Klient nie ma prawa powielać materiałów oraz przekazywać materiałów ani jakichkolwiek innych przedmiotów stanowiących własność intelektualną CCE osobom trzecim.
Klient nie jest uprawniony do rejestrowania lub utrwalania przebiegu usługi za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk i obraz.
Klient może robić zdjęcia w czasie wydarzeń, w których sam uczestniczy. Zdjęcia te Klient może wykorzystywać tylko w celach prywatnych. W szczególności zaś Klient nie może wykorzystywać zrobionych zdjęć w celach komercyjnych.
Zabronione jest prowadzenie przez Klienta szkoleń o treści opartej na wiedzy zdobytej w trakcie wydarzeń, a także stosowanie podobnej do wydarzeń organizowanych przez CCE formuły, czy scenariuszy.
Reklamację dotyczącą usługi rozwojowej (szkoleniowej) można złożyć w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zakończenia. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji złożonych po przekroczeniu ww. terminu.
Reklamacja musi zostać złożona w formie pisemnej listem poleconym, lub osobiście na adres Organizatora.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a) Nazwę/imię i nazwisko zgłaszającego
b) Dane kontaktowe zgłaszającego
c) Przedmiot reklamacji (termin, tytuł i numer usługi, miejsce)
d) Opis okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji
e) Oczekiwania w stosunku do Organizatora (ponowne wykonanie usługi / części usługi; obniżenie ceny; rekompensata w postaci obniżki na kolejną usługę; inne)
Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od momentu jej otrzymania. w uzasadnionych przypadkach (opinia rzeczoznawcy, konsultacje prawne itp.) czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym zgłaszający zostanie poinformowany.
O decyzji w sprawie reklamacji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą pocztową, telefoniczną lub drogą elektroniczną.
W związku z trwającą epidemią COVID-19 w trakcie Wydarzeń stacjonarnych obowiązywać będzie bezwzględny nakaz zasłaniania nosa i ust przez uczestników, czyli np. noszenia maseczek lub przyłbic ochronnych. Uczestnik zobowiązany jest do samodzielnego wyposażenia się w materiały ochrony osobistej. Uczestnik zobowiązany jest do zachowania dystansu społecznego. Ponadto Uczestnik przed wejściem na Wydarzenie zobowiązany jest do wypełnienia pisemnego oświadczenia lub wcześniejszego przesłania go drogą online, iż według swojej najlepszej wiedzy nie jest osobą zakażoną COVID-19 oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym.
CCE zastrzega sobie prawo do odmówienia wstępu na Wydarzenie oraz przebywanie na nim, bez uprawnienia Uczestnika do zwrotu kosztów związanych z uczestnictwem w Wydarzeniu, osobom:
Niezaproszonym lub nieznajdującym się na liście gości.
Znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków.
Zachowującym się agresywnie, prowokująco lub w inny sposób stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa porządku szkolenia i jego uczestników.
Nieprzestrzegającym reżimu sanitarnego związanego z epidemią COVID-19.
CCE jako administrator danych osobowych zobowiązuje się podjąć wszelkie konieczne środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich danych i treści przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem przez niego ze Sklepu Internetowego
Dane osobowe Klientów zbierane przez CCE zbierane są w celu realizacji Umowy, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) [zwanej dalej: „Ustawą”]. Klient, który dokonał rejestracji ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do Sklepu i zalogowaniu na platformie, w ramach indywidualnego konta danego Klienta lub poprzez kontakt z CCE pod adresem e-mail ekolandia.edu@gmail.com
W związku z panującą epidemią COVID-19 CCE informuje, że dane osobowe mogą zostać udostępnione również Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu i służbom porządkowym.
Stosunek prawny łączący strony określają postanowienia niniejszej Umowy.
Do umowy znajdują zastosowanie zasady i warunki przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
CCE nie gwarantuje rezultatów skorzystania przez Klienta z produktów i/lub usług, oraz nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek następstwa podejmowanych przez Klienta działań będących efektem skorzystania przez Klienta z usług i/lub produktów CCE.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Szkoleń, zastosowanie mają w pierwszej kolejności regulamin dostępny na stronie „Regulamin Serwisu Internetowego”
Skontaktuj się z Nami
Centrum Edukacyjne
Ekolandia.edu
e- mail: ekolandia.edu@gmail.com
telefon: +48 502 677 592